Welkom - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Daisy - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Daisy - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daisy

01 Juli 2010 | Nederland, Zevenbergen

Lieve mensen,

Over 10 daagjes is het weer zover!Ik ga weer lekker op pad. Helaas geen half jaar maar wel 4 mooie weken.

Deze reis zal opnieuw naar het verre oosten gaan, met de Maharadjas, de bruidschatten, de hitte en het hectische alledaagse leven, of tewijl...India

De komende weken zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen in dit veelzijdige en indrukwekkende land.

Liefs Daisy

• 03 Juli 2010 - 22:03

Lot:

Nederlands leesvoer!! Super! Ik ga je verhalen volgen.. ik bel je voor je weggaat nog wel even ok! xxx

• 07 Juli 2010 - 12:02

Odette:

Sja, daar gaat ze weer! Nou lieve meid ik hoop dat je mooie ervaringen zult hebben. Nou nog uit zien te vinden hoe je de wedstrijd kunt gaan zien. Spannend he!! Spreek je nog wel voor je gaat.

xxx

• 08 Juli 2010 - 09:11

Guled :

hey dais,
    jammer dat je de finale en de huldiging in amsterdam gaat missen maar zou ook graag naar het verre oosten heen willen. ik zal het voor ons beiden vieren en wens je veel plezier en hou je hier in de gaten. neem veel foto's en verhalen mee terug en dan mag je mij proberen over te halen om ook te gaan ;)

• 13 Juli 2010 - 11:00

Lot:

Veilig aangekomen?

• 13 Juli 2010 - 11:49

Kenza:

Hey lieve schat,

Ik hoop dat je goed bent aangekomen in India, ben echt benieuwd hoe alles tot nu toe gaat maar ik zie dat je nog niets hebt geplaats.

Jammer he dat nl 2e is geworden, had al wel zo'n gevoel, heb je nog de wedstrijd kunnen kijken?

nou hoop snel wat van je te horen dais

Kusjes xxx