Incredible India - Reisverslag uit New Delhi, India van Daisy - WaarBenJij.nu Incredible India - Reisverslag uit New Delhi, India van Daisy - WaarBenJij.nu

Incredible India

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daisy

13 Juli 2010 | India, New Delhi

Hitte, Chaos, Ongeloofelijk veel mensen,drukte, open gebroken straten, Naakte mensen en dode dieren langs de weg.... de aankomst in NEW DELHI!
Na een lange maar comfortabele vliegreis met een super luxe vliegtuig ben ik veilig aangekomen in New Delhi. Het was een chaos, een drukte en een hitte van jewelste!

Tijdens het voetbal kijken in London Heathrow Airport hebben we wat andere Nederlanders leren kennen en kwamen hen weer tegen bij de airport van Delhi.Samen besloten we een taxi te pakken naar het centrum om de kosten te delen en uiteindeljk belanden we in een gigantische achterbuurt waar ik geen woorden voor heb. Na wat lange onderhanelingen kwamen we van de ene taxi in de andere terecht en konden nergens geld krijgen. (alle pinautomaten werkte niet daar in de omgeving) Gelukkig had Monique al wat geld gewisseld in Nederland en konden we de taxi's betalen.Maar we wisten niet waar we naar toe moesten.
Uiteindelijk hebben we via een tourist office een ticket geboekt om naar Agra te gaan, on hier de Taj Mahal te bekijken en om vervolgens door te gaan naar de Tiger Safari in Ranthambhore.

De eerste dag was ontzettend lang en om half 10 savonds zagen we voor het eerst een kamer, een douche en een bed! Jammer dat Daisy dan niet kan slapen!!!
Na vroeg opstaan zijn we naar de Taj mahal gegaan. Het was echt otnzettend mooi en interessant. Daarna hebben we de dag gereisd naar Ranthambhore. Onderweg zie je zoveel, ik blijf fotos maken, opkijken van ales om je heen en van de prachtige omgeving.

India is veelzijdig, arm, mooi, warm en chaotisch...
This is Incredible India!

• 13 Juli 2010 - 15:29

Esther:

Heftige en aparte eerste indruk dus... Wel leuk om te lezen. Genietse verder van al het bijzonders! Liefs uit Holland

• 13 Juli 2010 - 17:17

Trudy:

... en daar gaat ze weer!!!
    Wat heb jij toch een groot gelijk dat je weer gaat genieten van een stukje wereld wat je nog niet kende, geweldig!

Heerlijk om weer je verhalen te lezen.

Geniet ze!!!

• 14 Juli 2010 - 07:06

Bren:

Wowwww Dais!!
    Dat is even iets heeeel anders he..
    Maar zeker een mooie uitdaging!!
    Heeeel veel plezier, geniet ervan en zet er maar gauw weer een nieuw verhaal op!!

Dikke Kus

• 15 Juli 2010 - 06:29

Cindy:

Hey meis,

Je reis is meteen pittig van start gegaan. Lijkt me geweldig om mee te maken. Ben benieuwd naar al je belevingen. En foto's die je daar zult maken!!! Ik blijf je volgen!!

Veel liefs, Cindy xxx

• 16 Juli 2010 - 08:58

Odette:

Goh wat een cultuurschok! Heb je al foto's want die willen we wel zien natuurlijk. Heb je nog de vreselijke wedstrijd kunnen zien?

Heel veel liefs van odi

• 16 Juli 2010 - 10:44

Jody :

Lieverd, ik heb je sms gister gehad! Ik kan maar een ding zeggen: GENIET! Waarschijnlijk is het waanzinnig daar. Ik wacht op je volgende verhaal! X