Udaipur - Reisverslag uit Udaipur, India van Daisy - WaarBenJij.nu Udaipur - Reisverslag uit Udaipur, India van Daisy - WaarBenJij.nu

Udaipur

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daisy

17 Juli 2010 | India, Udaipur

Motors,auto;s,taxi's,minivans, bussen,riksja's, tuktuk,brommers, fietsers,koeien,ezels,kamelen,paarden,honden,geiten, schapen en olifanten allemaal midden in de stad, op de weg en voor de deur!!!
Je moet hier echt oppassen want ze rijden je zonder pardon aan!(behalve de dieren dan haha)

India is vies, druk, chaotisch en onbegrijpelijk maar prachtig! Verder moet je op je hoede zijn voor de mensen hier omdat je ze echt niet kan vertrouwen.Maar gelukkig komt mijn gevoel en intuitie hier ten goede.

Na de reis van Ranthambore zijn we naar Jaipur gegaan, pushkar en inmiddels ben ik nu in Jaipur.

Jaipur is net als Delhi een ontzettend drukke stad maar anders.Ik vind het lastig om het op te schrijven want dit land en deze steden moet je met je eigen ogen zien en beleven. Na Jaipur ben ik naar Pushkar gegaan. Dit was echt even geweldig omdat het rustig is, relaxed en mensen niet naar je toe komen. Helaas was het meer in Pushkar leeg door de droogte, maar dat heeft mij niet weerhouden om te bidden zoals de hindoes doen. Het was een leuke ervaring, maar toch blijft geld het belangrijkste wat ze willen.
Op het moment zit ik in Udaipur in een mooi hostel met dakteras waar ik uitzicht heb op het meer. Ook dit is een enorm drukke stad, maar wel heel mooi.Overal zie je prachtige gebouwen, tempels, mensen, dieren, en landschappen.

Ik moet zeggen dat ik India echt geweldig vind, maar ik vind het soms lastig dat mensen altijd uit zijn op je geld!Voor alles ben je en moet je afdingen want anders betaal je bizar veel. In kleine dorpjes langs de weg zijn de mensen puur, lief en niet uit op je geld! Hier kun je fotos maken zonder dat ze meteen geld willen.Het is echt een enorm verschil hier met de stad.

Maar ik heb het helemaal naar me zin, ik ben blij dat ik India kan zien, beleven en mag ervaren.Super want ik geniet zeker!

  • 17 Juli 2010 - 09:24

    Odette:

    Toppie!!

  • 17 Juli 2010 - 11:42

    Cindy:

    Wat fijn om te lezen dat je het er zo naar je zin hebt!
    Als ik dit lees krijg ik ook helemaal zin om naar zo'n inmens land als India te gaan!!

    xxx

  • 18 Juli 2010 - 15:27

    Maike:

    Foto's?!!!! ;)
    Verhalen klinken al helemaal goed, dais! Geniet er nog volop van, xx

  • 19 Juli 2010 - 15:45

    Rosita:

    Fijn dat je zo geniet! Ben je daar weer alleen heen?????
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 22 Juli 2010 - 10:18

    Kenza:

    Hey schat,

    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt en dat je zo geniet.. ik probeer mij niet te ongerust te maken over je want jij hebt vaak goede mensenkennis. Probeer altijd door de mensen heen te kijken en vertrouw niemand als je hart daar geen goed gevoel over heeft. Ik mis je heel erg en heb je vaak nodig om op mij in te praten en te troosten maar gelukkig heb ik siham nog en hanane en yodit die vraagt ook regelmatig naar mij en daar ga ik maandag misschien mee afspreken.. nou geniet er van schat en ik blijf iedere keer op de site kijken om op de hooge te blijven hoe het met jou gaat.

    Love you!

    xxx

  • 22 Juli 2010 - 10:18

    Kenza:

    Hey schat,

    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt en dat je zo geniet.. ik probeer mij niet te ongerust te maken over je want jij hebt vaak goede mensenkennis. Probeer altijd door de mensen heen te kijken en vertrouw niemand als je hart daar geen goed gevoel over heeft. Ik mis je heel erg en heb je vaak nodig om op mij in te praten en te troosten maar gelukkig heb ik siham nog en hanane en yodit die vraagt ook regelmatig naar mij en daar ga ik maandag misschien mee afspreken.. nou geniet er van schat en ik blijf iedere keer op de site kijken om op de hooge te blijven hoe het met jou gaat.

    Love you!

    xxx

  • 22 Juli 2010 - 10:18

    Kenza:

    Hey schat,

    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt en dat je zo geniet.. ik probeer mij niet te ongerust te maken over je want jij hebt vaak goede mensenkennis. Probeer altijd door de mensen heen te kijken en vertrouw niemand als je hart daar geen goed gevoel over heeft. Ik mis je heel erg en heb je vaak nodig om op mij in te praten en te troosten maar gelukkig heb ik siham nog en hanane en yodit die vraagt ook regelmatig naar mij en daar ga ik maandag misschien mee afspreken.. nou geniet er van schat en ik blijf iedere keer op de site kijken om op de hooge te blijven hoe het met jou gaat.

    Love you!

    xxx

  • 25 Juli 2010 - 11:36

    Pa:

    het is me gelukt om op je site komen met hulp van een ander fijn dat je het na je zin heb foto s zie ik thuis wel geniet verder van dat fantastie s land

  • 25 Juli 2010 - 17:26

    Opa- Corjan&Marion:

    Hoi Dais,
    ik heb net je reis verhalen voor zitten lezen aan Opa (hij is bij ons nu op visite) hij vindt het leuk dat je geniet van je reis en er veel foto's gemaakt worden hij is dan ook benieuwd hoe het allemaal uit ziet in India.
    (wij natuurlijk ook)
    Wij genieten van je mooie verhalen, geniet jij van je reis.!!
    Kus van ons allemaal.

  • 26 Juli 2010 - 08:30

    Samantha:

    Hey Daisy!

    Klinkt echt heel erg mooi, toch ook wel een beetje spannend denk ik... Ben heel benieuwd naar je foto's! Als je terug ben kunnen we misschien wat drinken en wat reisverhalen vertellen ;)
    Ik hou je reisverhalen in de gaten! Nog veel plezier en pas goed op jezelf!

    Xxx

  • 27 Juli 2010 - 09:00

    Yodit:

    Hey lieverd,

    Als eerst sorry dat ik nu pas reactie plaats, maar het was chaotisch hier met werk. Daarbij heb ik nog steeds geen internet en de buurman was weg naar fam. Anders kon ik bij hem op de kof je weet wel hehe.

    IK ben super blij al je verslagen met je ervaringen te lezen lieverd! En dat je het super naar je zin hebt doet me heel goed. Ik hield mijn hart vast toen je weg ging en alleen (weet je het nog). Maar je bent een sterkke meid echt en ik ben trots op je!!! Zorg goed voor jezelf en vertrouw mensen niet snel. Ik miss je super veel meis! Ik ga vandaag met Kens afspreken, want die mis ik oook en we gaan je proberen te bellen met een kaart oke.

    Hou je taai lieverd en geniet van elke min!
    Ik hou vanaf nu je site in de gaten om te kijken hoe het met je gaat.

    Doe heel voorzichtig oke
    dikke knuffel and love yah!

  • 29 Juli 2010 - 07:08

    Bren:

    Hmmm vreemd..ik heb dit verhaal even mis gelopen!!
    Maar wat een wereld van verschil he als ik dat zo eens lees!!
    Ben echt heeeel benieuwd naar je foto's Dais..

    Geniet er nog maar lekker van want voordat je het weet is het weer voorbij..

    Pas goed op jezelf!!

    Dikke Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Udaipur

India 2010

Deze zomer zal ik voor 5 weken gaan backpacken in India!

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Horrorrrr!!!!

29 Juli 2010

De Himalaya

17 Juli 2010

Udaipur

13 Juli 2010

Incredible India

01 Juli 2010

Welkom
Daisy

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 20659

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 28 Juni 2017

Sri Lanka

30 September 2014 - 15 November 2014

Afrika

11 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

India 2010

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: