De Himalaya - Reisverslag uit Manāli, India van Daisy - WaarBenJij.nu De Himalaya - Reisverslag uit Manāli, India van Daisy - WaarBenJij.nu

De Himalaya

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daisy

29 Juli 2010 | India, Manāli

Na veel gereis,een kamelensafari zonder kamelen gedaan,bussen,treinen,drugs, smerige wc, diaree,en twee keer curry met rijst of naan per dag zijn we nu aangekomen in de Himalaya!!!!

In de afgelopen dagen hebben we veel gereist,gezien en gedaan. Zo hebben we een paar dagen geleden een bordershow gezien tussen Pakistan en India. Ik heb het gefilmd en het is prachtig om te zien hoe de Indieers hun trots tonen aan de Pakistanen. Door middel van muziek, gegil, dans en show laten zij dit zien. Tevens zaten we 4 dagen geleden in de woestijn, athans het platteland wat als woestijn moest fungeren wat niet al te groot succes was op de kamelen die eigenlijk drommedarissen waren hahah!!! maar wel op een stuk zand geslapen snachts, plus bereik van je telefoon.Ofterwijl een echte woestijntocht! NOT..

In het plaatsje Bikaner zijn we naar een rattentempel geweest waar er overal ratten liepen en waar je met je blote voeten door heen moest lopen. Lekker hoor!!! Ook zijn we in het noorden van India naar Amritsar geweest waar de gouden tempel staat, waar vele Sikkims en Hindoes naar toe gaan om te bidden. Verder hebben we verschillende forts gezien, bussen waar de bedbugs zon beetje omhoog sprongen en ik thank god een kleedje mee had om er op te liggen.
Verder zitten we soms een beetje aan de diaree en heb ik afgelopen nacht de ergste busrit gehad denk ik tot nu toe. We zitten nu in de Himalaya waar we vanacht na 11 uur reizen door de bergen slingerbochten gemaakt hebben.Maar het is waanzinnig mooi hier, niet normaal!!! De komende dagen zullen we nog veel gaan reizen omdat we nog veel dieper de Himalya ingaan.

Oh ja en we zitten in een guesthouse waar ze als service drugs aanbieden hahah!!!

Sorry mensen, ik ben te moe om er een mooi verhaaltje van te maken, maar ga nu proberen eindelijk fotos up te loaden!

  • 29 Juli 2010 - 07:10

    Bren:

    Iehhhhhh die rattentempel ik word al para bij de gedachte hahaha..
    Ga maar gauw proberen om je foto's te uploaden..ben zoooo benieuwd!!

    Fijne reis verder Dais!!

    Kus

  • 29 Juli 2010 - 07:19

    Jody :

    Alweer veel mooie dingen gedaan zo te lezen! Ik ben heel benieuwd naar je foto`s! Ontzettend veel plezier nog! Liefs Jody

  • 29 Juli 2010 - 09:27

    Odette:

    Jeetje, wat een ervaringen beleef je weer meis. Super! Geniet er van en voorzichtig met de drugs he want je zit al HIGH genoeg in de Himalaya haha.

    xxx

  • 29 Juli 2010 - 09:29

    Esther:

    Klinkt super, volgensmij doe je heel veel in de tijd die je hebt. Vind het echt gaaf wat je doet, ben alleen niet jaloers op dat bezoekje aan die rattentempel...
    Geniet verder van alles! xxx

  • 29 Juli 2010 - 17:03

    Rosita:

    Jij bent niet bang op je blote voeten tussen de ratten, brrr, moet er niet aan denken.
    Een paar foto's van dat moois zou wel leuk zijn!
    Groetjes, dikke kus en geniet ze.

  • 30 Juli 2010 - 07:12

    PSJE Van Mij:

    Ik kan me fotos niet uploaden omdat ik er schijnbaar voor moet betalen of omdat ik geen ruimte heb. Op mijn facebook heb ik een paar fotos kunnen uploaden maar soms valt de electriciteit uit of is het internet traag dus, hou facebook af en toe in de gaten!

  • 30 Juli 2010 - 16:39

    Yodit:

    Hey lieverd,

    Ik ben super happy om te lezen dat het goed gaat met je. En dat je zoveel dingen ziet en meemaakt!! Echt ik ben trots op je!
    Ik heb je prive mail gestuurd ik weet niet of je het gelezen hebt...!

    My god rattentempel DAIS what are you doing hehehe ik wordt er akkelig van haha..

    Echt super dat je zoveel ziet lieverd, want dat is wat je graag wilde.

    Ik miss je suppppperrrrrrrrrrrrrr en zeker nu kens weg is heb ik niemand man zielig he hehe. Maar in mijn gedachten zijn jullie dag en nacht bij me!!

    Nou schat take care en geniet nog verder van je reis!! En blijf van het drugs af jaaaaa hahaha.

    Love youuuuuuuuu big hug

  • 30 Juli 2010 - 16:42

    Yodit:

    OW ja maak je geen zorgen om je foto's schat want dat krijgen we te zien als je terug bent!!! Het is jammer dat het niet lukt, maar ervoor betalen is nergens voor nodig.

  • 30 Juli 2010 - 21:56

    Jaantje:

    Hoi Dais,

    Prachtverhaal, alles meenemen in je rugzak en nooit meer leegmaken, hier hou ik van.
    Maar die ratten had ik toch maar niet gedaan, maar jij wel natuurlijk, bikkel.
    Ben benieuwd naar je foto's
    Genieten meissie.
    Tot horens.

    Jaantje

  • 02 Augustus 2010 - 08:48

    Yodit:

    Lieverd,

    Hoe is het nou met je? Ik probeer je te bereiken maar telkens wil het niet lukken.Of je tel is uit (geen bereik eventueel) of hij gaat niet over maar alleen stiltes. Ik baal ervan want ik wil je stem even horen!! Maar ik geef het niet op blijf proberen. Laat even heir een bericht achter hoe het met je gaat!!!!!!!!!!!

    I miss you!!!
    much love!!!

  • 03 Augustus 2010 - 10:59

    Pa:

    wat een verhaal weer en thuis ben je bang van een kleine spin geniet verder dit pakken ze je niet meer af

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Manāli

India 2010

Deze zomer zal ik voor 5 weken gaan backpacken in India!

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

Horrorrrr!!!!

29 Juli 2010

De Himalaya

17 Juli 2010

Udaipur

13 Juli 2010

Incredible India

01 Juli 2010

Welkom
Daisy

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 20650

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 28 Juni 2017

Sri Lanka

30 September 2014 - 15 November 2014

Afrika

11 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

India 2010

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: