Aftellen - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Daisy - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Daisy - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Daisy

20 September 2014 | Nederland, Zevenbergen

Lieve familie, vrienden en kennissen

Nog maar een paar nachtjes slapen en dan is het zover...
6 weken reizen door Zuid-Afrika, Zimbabwe en Mozambique!

In de komende weken zullen we hier onze avonturen beschrijven zodat iedereen op de hoogte kan blijven. Wil je ons volgen? Links onderaan kun je je aanmelden door je emailadres in te vullen bij de mailinglist, je krijgt dan automatisch bericht wanneer er een nieuw reisverslag geplaatst is. En wil je reacties plaatsen, dan kan dit onderaan het verslag!

Wij hebben er enorm veel zin in en kunnen niet meer wachten voordat we met onze rugzakken weg mogen.

Lieve mensen tot in Zuid Afrika

Peter en Daisy

  • 21 September 2014 - 08:58

    Corjan En Marion:

    Veel plezier en geniet samen van deze mooie reis.

  • 21 September 2014 - 22:13

    Yodit:

    Lieve Dais en Peter,
    Ik ben super blij voor jullie dat jullie deze mooie reis gaan maken in AFRIKA.
    Jullie gaan zeker zowel van elkaar als van jullie reis genieten dat weet ik zeker! En jullie verdienen dat als geen ander!!!
    En Dais lieve schat ik weet dat je an reizen houdt en dat gun ik jou als geen ander,maar je weet ook dat ik altijd stiekem op tegen was dat je alleen ging.... MAAR NU ik sta 100% achter want je gaat met je lieve Peter yoehoe! Heel veel plezier lieverds en take care!!
    Vooral enjoy!!!!!!
    En mochten jullie wat tijd over hebben trek even de lijn door to Eritrea hahaha
    Hele dikke kus en maak veel foto's maar niet alleen van elkaar:p hehe
    Xxxx yo en lu

  • 22 September 2014 - 17:45

    Ton:

    Daisy en Peter
    Na twee keer een geweldige reis alleen gemaakt te hebben ga je nu met peter het zal zeker weer geweldig worden geniet er van samen kijk al uit naar de zeker mooien foto's

  • 25 September 2014 - 21:56

    Marloes:

    Geniet er van lieverds!! En pas goed op elkaar!! Ik ga jullie heel erg missen!! Dikke kus

  • 29 September 2014 - 12:12

    Charlotte Van Bavel:

    Nu ga ik je weer volgen hoor Daisy! Super leuk!!!
    Geniet er alle twee van, het zal vast een ongelooflijke mooie reis worden met bijzondere avonturen!

    Fijn reis! Liefs Charlotte

  • 29 September 2014 - 12:17

    Lot:

    De site staat onder mijn favorieten! Ik ga jullie zeker volgen! Ik wens jullie een topreis, mooie ervaringen en vooral heel veel plezier! Pas goed op elkaar en tot over 6 weekjes! Liefs Lot xxx

  • 03 Oktober 2014 - 15:16

    Rosita Gruppen:

    Hele fijne reis jullie samen!

  • 04 Oktober 2014 - 09:32

    Marian Snoeijs:

    Peter en Dasy wij wensen jullie een hee groetjesgroetjel goede reis en vooral genieten.
    Tot over 6 weken groetjes

  • 09 Oktober 2014 - 14:18

    Lot:

    Hey!! Hoe is het allemaal? Wanneer komt de eerste update.... ;)
    Have fun!!! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zevenbergen

Afrika

Backpacken door Zuid-Afrika, Zimbabwe en Mozambique

Recente Reisverslagen:

09 November 2014

Overvallen

28 Oktober 2014

Doodsangst

17 Oktober 2014

Botswana

09 Oktober 2014

Takkebok

20 September 2014

Aftellen
Daisy

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 20649

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 28 Juni 2017

Sri Lanka

30 September 2014 - 15 November 2014

Afrika

11 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

India 2010

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: