Vakantie gehouden! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Daisy - WaarBenJij.nu Vakantie gehouden! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Daisy - WaarBenJij.nu

Vakantie gehouden!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daisy

19 Juni 2008 | Indonesië, Batavia

Nadat ik in Borneo was geweest vloog ik na Bali.Daar zou ik 2 nederlandse meiden weer ontmoeten en met hun 2 dagen doorbrengen.
Nouuuu.... en toen ik in Bali aankwam wist ik niet wat ik meemaakte!!!

Ik kwam savonds aan,wist waar die meiden zaten en ben met de taksi dwars door HET centrum gegaan waar iedereen naar toe gaat....Kuta!
Wat een stad is dat zeg,echt een gekkenhuis,je zit op een eiland maar grote gebouwen dat ze hebben,hotels,cinemas,theaters en shoppingmalls. echt maf!!!(het is tenslotte een klein eiland)Ik zat samen met 2 engelse me ogen uit te kijken,vanuit de luchthaven ben je meteen al in Kuta.
Kwam in het Hotel aan en die meiden hoorde mij en kwamen de kamer uit!!! reunietje!
Daisy kleed je snel om! we moeten nog eten en dan gaan we op stap!OKE!!!ik omgekleed,gegeten en meteen het uitgaans leven ingegaan!Wat een grote tent was dat zeg,niet normaal en echt ontzettend leuk!laat geworden en de volgende dag opgestaan en die meiden zouden gaan surfen,ik wilde dat ook doen maar kwam aan en de golven waren hartstikke hoog dus uiteindelijk niet gesurft,en alleen met die gasten gezeten die hun surfen leerde!ontzettend leuke gasten,gewoon locals!

De dagen daarna gingen eigelijk wel hetzelfde,wilde eigelijk na 2 dagen gaan,maar dit lukte niet,het was zo gezellig en voor het eerst voelde ik dat ik op vakantie was en dat was het ook,slapen, eten, uitgaan en surfen!Wat een rust was dat,maar wilde ook heel graag meer van Bali zien dus ben ik op een dag trip gegaan en heb ik vrij veel gezien(de dagtrip was 12 uur lang dus tja vrij pittig) inmiddels waren de meiden terug gevlogen en kwamen de meiden uit Borneo aan en heb ik met hun gemeet,zooo leuk!!!Ben 1 dag nog naar het noorden gegaan alleen en heb het ook heel leuk gehad maar ben de volgende dag al weer terug gegaan naar Kuta omdat het alleen maar stressen was,dus besloot toen om terug te gaan en te accepteren dat je in 1 week niet alles kunt doen.just take it easy want wilde graag leren surfen( want dat is hier de place to be)dus heb de laatste 2 dagen gesurft samen met die meiden en met die gasten en heb het echt geweldig gehad...echt SUPER!!!!
Bali is vol met muziek,overal zingen ze op straat, spelen gitaar en omdat het hoodseizoen werd stond er een dj bij de supermarkt voor!!!HOE GEWELDIG IS DAT? en nog een vrouw ook!!!
Het surfen was ook heel leuk ... dit ga ik zeker nog eens doen,en 1 ding is zeker ik ga terug komen in Bali...zijn er mensen die zin hebben???

Mijn trip kreeg een rare wending,doordat ik geinformeerd had na visa etc voor India en erachter kwam dat dat een week duurde,heb ik besloten om niet meer na India te gaan.Al met al zijn het veel redenen!dus heb ik besloten me vlucht na Bangkok te wijzigen en na Sumatra te gaan!Want die dagtrip door Bali was zoo mooi,Bali is buiten het uitgaan en strand ook fantastisch mooi!dus het logiste was om naar Sumatra te gaan.

Inmiddels in Sumatra,zonder boek wat wel erg lastig is hier...zonder enig iets te weten van plaatsen ben ik met de boot naar Dumai gegaan,(kon geen boek of iets vinden)heb daar iemand ontmoet die me naar de bus brachtte en heb meteen die zelfde avond de bus genomen naar Parapat.Ofterwijl Lake Toba!
Wat een fantastisch mooi eiland is dit!ben hier inmiddels vrij lang,heb voetbal gekeken,ben ziek geweest,en heb een tour gedaan,gezwommen in de lake en in tuk-tuk rond gelopen(is de naam van de plaats waar ik zit)
Ik zit in een super leuk Guesthouse,met hele leuke mensen waar iedereen met elkaar goed kan opschieten,ook het personeel is leuk.en na ongeveer een week hier gezeten te hebben ga ik morgen toch echt weer verder richting het zuiden.

ps:inmiddels heb ik een boek van iemand geleend van indonesie en ben ik een stuk wijzer geworden.Het was namelijk zo dat ze me hier wat aangesmeerd hadden,er was een lelijke man die me zat te pushen om bustickets etc. bij hem te boeken dus maar dat is een Lang verhaal maar vertel ik als ik terug ben!Dus informatie is zeker goed om te weten hier.

Oh en Nederland gaat goed he!!!!Echt fantastisch!Ik kijk mee om 01.45 in de nacht.

Wil ook weer iedereen bedanken voor alle leuke berichten,vind het ook echt fantastisch om ze elke keer te lezen,en ook leuk van de verschillende mensen die elke keer reageren.en me trouwe lezers natuurlijk!JULLIE ZIJN TOPPIE!

xxx

  • 19 Juni 2008 - 13:09

    Es:

    Dais! Leuk om weer iets van je te lezen en te zien dat het goed met je gaat! Het klinkt allemaal mooi en de foto's zijn ook leuk... Nou meid, geniet verder in Indonesië en ik lees je volgende verhaal wel weer!

    Liefs Esther

  • 19 Juni 2008 - 14:48

    Pa:

    leuk te horen dat het nog steeds goed gaat echt fantastie's wat je mee maakt geniet er van het is nu zo verbij

  • 19 Juni 2008 - 17:14

    Bren:

    DAISJEEEEEE!!!!

    Ben weer even helemaal bij gelezen en heb al je foto's bekeken :d

    Echt SUPERRR wat je daar allemaal meemaakt!

    En fijn dat je er zo van geniet..tot snel meid

    Dikke Kus Bren

  • 19 Juni 2008 - 18:23

    Corjan & Marion:

    Wat top om te lezen dat het zo goed gaat met je reisplan, we zijn benieuwd naar je verhaal over bustckets ?
    Ik was gisteren nog even bij Opa ( het ging goed met hem) hij had weer een paar fietsen gedaan en die was al bezig met je terug reis.
    Laat je niet gek maken en blijf genieten.
    Die trip naar naar Bali dat lijkt mij ook wel wat!!! hou het roer echt en we kijken uit naar je volgende bericht.
    Groetjes, Corjan Marion en natuurlijk van Opa.

  • 20 Juni 2008 - 10:01

    Buuf:

    hoi daisy jou adresse boekje van al die mensen die jij allemaal al ontmoet hebt moet nu toch onderhand al vol staan? ben wel benieuwd wat je nog meer heb beleefd maar dat zal ik vast nog wel een keer van je horen als je terug bent maak er nog wat van voor je het weet is het voorbij gr buuf

  • 20 Juni 2008 - 11:14

    Ria:

    Hoi dees

    Super hoor,je geniet er echt van als ik dit allemaal zo lees,je terugkeer begint al aardig op te schieten,dus feest,beest,en enjoy!!
    Je bent zo weer back to reality(niervaert) hihihi

    Groetjes xxx Ria

  • 20 Juni 2008 - 19:14

    Rosita:

    Fijn dat je ook nog lekker vakantie hebt gehouden en ja de voetbal gaat nog steeds goed. Morgen weer kijken!!!! groetjes en tot gauw Roos

  • 21 Juni 2008 - 21:04

    Jenny:

    Je schrijft heel enthousiast en gedetailleerd, dan kan ik goed inbeelden hoe je reis is en hoe je je voelt...dan zie ik je gewoon voor me!
    Fijn, dat je ook een beetje rust hebt gehad...echt een vakantiegevoel...

    Ik heb nog geen vakantiegevoel, het is momenteel erg druk in de Niervaert!
    Maar er zijn wel leuke feesten...

    Wij gaan deze zomer naar Mierlo, een Roompotpark.
    Klinkt leuk, toch??? haha

    Selamat jalan!!!
    Kamu, Jenny


  • 22 Juni 2008 - 09:51

    Miranda:

    Helaas, het nederlands elftal was goed, maar nu niet meer. De russen zijn beter. Ik hoorde dat je ziek was ik schrok me rot. Maar gelukkig is het mee gevallen. Voor de trip naar Bali hou ik me aanbevolen maar ja dat vliegen he. Als je terug bent mag je mij leren surfen ik heb het ooit eens een keer geprobeerd was heel leuk maar niet gelukt.
    Nou de groetjes en geniet er nog van voor mij, op naar 15 juli.
    Miranda

  • 23 Juni 2008 - 08:59

    Nancy:

    Hoi Daisy!
    Klinkt lekker. Ben ook toe aan vakantie, dus jouw verhaal klinkt als muziek in de oren.
    Geniet ze!

    xxx
    Nancy C.

  • 25 Juni 2008 - 07:08

    Bren:

    Lang zal ze leven,
    Lang zal ze leven in de gloriaaaa
    In de gloooooriiiaaaa in de gloooooriiiaaaa

    Hieperdepiep hoeraaaaa..

    GEFELICITEEEEEEEERD Dais!

    Fijne verjaardag daar!

    KUS!

  • 25 Juni 2008 - 18:30

    Jody :

    Gefeliciteerd KANJER!

  • 26 Juni 2008 - 07:29

    Jenny:

    Heb je een leuke verjaardag gehad???

  • 26 Juni 2008 - 18:05

    Tantetini,omegerrit:

    weer een leuk verhaal zeg,je blijft je verbazen,zo te lezen maar het is wel genieten.Hoe is je verjaardag verlopen vele gasten op bezoek gehad?
    GROETJES TANTE TINI,OME GERRIT

  • 27 Juni 2008 - 15:30

    Naomi:

    Hey meissie,

    Hoe ist? Wauw ik heb je foto's gezien! Je hebt daar al een heleboel meegemaakt zo te lezen/zien. Ik wens je nog heel veel succes.

    Liefs Naomi.

  • 07 Juli 2008 - 08:20

    Jenny:

    Waar blijft je volgende verhaal??????
    Hoe is tie???

  • 07 Juli 2008 - 21:11

    Rosita:

    Nog even en je bent weer thuis, dag vakantie, werken!!!! Lekker weer dat het hier is!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2008

BUSSEN ?????

19 Juni 2008

Vakantie gehouden!

30 Mei 2008

De Jungle

10 Mei 2008

Bizarre wending,extreme veranderingen

25 April 2008

WARNING!!! hahaha
Daisy

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 20660

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 28 Juni 2017

Sri Lanka

30 September 2014 - 15 November 2014

Afrika

11 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

India 2010

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: