WARNING!!! hahaha - Reisverslag uit Pai, Thailand van Daisy - WaarBenJij.nu WARNING!!! hahaha - Reisverslag uit Pai, Thailand van Daisy - WaarBenJij.nu

WARNING!!! hahaha

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daisy

25 April 2008 | Thailand, Pai

Het kan schokkend zijn voor sommige mensen maar naar lange tijd denken heb ik het eindelijk gedaan!!!

Ik kon niet wachten tot volgende week en wilde het nu graag vertellen,eigelijk valt er niks te vertellen,eigelijk moet je het gewoon zien??? wat dan? tja kijk dan maar naar mijn fotos!!!

chears!!!


  • 25 April 2008 - 07:03

    Nancy C.:

    Jeeeeeeeeezus Daisy! Dat is inderdaad wel een warning waard!! Het is denk ik wel heel handig en heel erg snel droog :D maar wel errrrruuuuug heavy. Girl, you got the balls..!

    xxx Nancy

  • 25 April 2008 - 07:04

    Cindy:

    oooooooooooooooooooooooo
    desie

    wat heb je gedaan!!!!!
    je hebt wel lef zeg...;)
    ik weet dat je hier over na dacht om te doen,maar ik dacht die doet het toch niet...
    ik vindt het wel ontzettend stoer bij je staan....

    groetjes
    Cindy

  • 25 April 2008 - 08:25

    Trudy:

    Speechless....... Wat een schok, zo op mn eerste zwangerschapsverlofdag!!

  • 25 April 2008 - 08:33

    Ria:

    mijn god..........dees toch,hoe lang bleef je ook weer weg??? is het dan weer aangegroeid hihihihi......

    nee hoor staat je idd heel stoer en is wel zo makkelijk daar toch?

    Is wel lef hebben hoor!!! Maar dat wisten we al dat je dat hebt!

    knuff Ria

  • 25 April 2008 - 09:08

    Mopster:

    WOWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!! O MY GOD!!!!!!
    In shok!! Maar... het staat je super goed! Dat is een feit! Eindelijk haha :-) Ik weet dat je het al zo lang wilde..
    Ik bel je DIKKE KUSSEN XXXXXXXXX
    MIS YOUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!hell of a lot

  • 25 April 2008 - 09:15

    Rosita:

    OOOOOOOOOOH Als je er zo bij kijkt wordt iedereen bang van je.Je Jurkje aan lipgloss op, Daisy geweldig!!!
    Roos

  • 25 April 2008 - 10:18

    Jenny:

    COOL!!!

  • 25 April 2008 - 13:10

    Jenny:

    Ik heb de foto van je nieuwe kapsel gemaild naar Willie, Ria, Lisa, Addie...
    Heb om hun reactie gevraagd...

  • 25 April 2008 - 19:24

    Corjan & Marion:

    Hoi Dais,
    Gaat het nog wel goed??? of moeten we je komen halen ( grapje) wel een koele coupe zo,
    Opa is maet Miranda en Fam. mee op vakantie naar spanje dus hij moet nog even wachten op de Warning foto's.
    Het is fijn om te zien dat het je goed gaat,
    Geniet er van dan zal ik opa zachtjes opwarmen voor je foto's.

    Groetjes,
    Corjan en Marion.

  • 26 April 2008 - 10:16

    Pa:

    ooooh wat heb je nu gedaan was wel even schrikken.
    maat het is wel cool hoop dat het wel langer is als je thuis komt

  • 30 April 2008 - 18:10

    Jenny:

    Mis je onze koninginnedag???
    Ben weer benieuwd naar je nieuwe verhaal...

  • 01 Mei 2008 - 01:15

    Hanszzz:

    langer haar is wel leukerrrrr!! plezier meisss

  • 02 Mei 2008 - 08:46

    Lot:

    Dais!! ;-) Waar blijft je nieuwe verhaal en nieuwe foto's!! :-) xx

  • 02 Mei 2008 - 10:34

    Lee Prescott:

    wow! it looks really good daisy, it really suits you!

    im going to shave my head now

    xxx

  • 03 Mei 2008 - 16:29

    Bart En Maud:

    Heej

    sow, dat is lef hebben!!!! Ik moet zeggen dat het je wel erg gaaf staat!!
    Nog geen spijt??

    Verder alles oke?
    Groetjes uit een zonnig Goirle

  • 09 Mei 2008 - 09:58

    Joke En Wim:

    Snel koppie.

    Pas maar op dat het dak niet verbrandt

    Joke en Wim

  • 11 Mei 2008 - 16:32

    Miranda:

    Nou ik heb het nu ook gezien, ik kan van jou alles verwachten dus ook dit en ik was een beetje voorbereid. Toch vind ik het wel wat hebben. Maar als je thuis bent laten we het weer langer groeien, anders kom je er niet meer in. Ik kan het wel begrijpen met de verzorging en zo. Maar niet voor altijd!!!
    Groetjes Miranda

  • 02 Juni 2008 - 08:47

    Charlotte:

    Zo dan! Wel gewaagd zeg! Die foto met die zonnebril is wel stoer. Vind lange haren bij jou veel mooier staan, maar dit is ook stoer en makkelijk natuurlijk! Nou veel plezier echt weer leuke verhalen hoor!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2008

BUSSEN ?????

19 Juni 2008

Vakantie gehouden!

30 Mei 2008

De Jungle

10 Mei 2008

Bizarre wending,extreme veranderingen

25 April 2008

WARNING!!! hahaha
Daisy

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 20689

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 28 Juni 2017

Sri Lanka

30 September 2014 - 15 November 2014

Afrika

11 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

India 2010

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: