Welkom - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Daisy - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Daisy - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daisy

04 Januari 2008 | Nederland, Zevenbergen

11 Februari is het zover!!!
Dan ga ik voor minstens 4 maanden reizen.
Ik vlieg om 14.25 vanaf Amsterdam naar Bangkok en vanuit Bangkok zal ik naar Cambodia,Vietnam,Laos en misschien China of Maleisie gaan..
Dit hangt van de reis af hoe die gaat verlopen natuurlijk!!

Ik zal regelmatig een stukje gaan schrijven over alles wat ik ga meemaken, zodat iedereen mij kan volgen...
Ik zal dit zo leuk mogelijk doen zodat jullie je kunnen inleven in mijn wereldje die ik over een paar weekjes zal gaan beleven...

Heel veel liefs Daisy

psje: Je kunt je ook aanmelden met je email adres dan krijg je elke keer bericht als ik iets op mijn site gezet hebt!!

  • 04 Januari 2008 - 16:42

    Trudy:

    Nou, ik ben benieuwd hoor!!
    x

  • 05 Januari 2008 - 13:07

    Ria:

    Nou he he gevonden.....ik hoop dat je een hele leuke tijd hebt daar,en ik zal regelmatig op je site kijken!!

    xxx Ria

  • 07 Januari 2008 - 11:16

    Charlotte:

    Hey Daisy!

    Wat leuk zeg! Echt gaaf! Nou dat gaat een heel mooi avondtuur worden voor je.
    Ik wens je heel erg veel succes, je gaat echt mooie landen zien! Ik hou je site in de gaten hoor. ;-)

    Dikke kus Charlotte

  • 07 Januari 2008 - 14:49

    Pa:

    heel veel plezier
    en doe voorzichtig en denk aan mij,
    en kom veilig terug

  • 07 Januari 2008 - 18:51

    Ellen:

    Gevonden!
    Ik ga je volgen.
    Ben benieuwd hoe je zal maken daar.
    Alvast heel erg veel plezier toegewenst
    en geniet ervan!!!

    groetjes

    ellen

  • 08 Januari 2008 - 18:41

    Rachel:

    EY daisy!
    Nog de beste wensen! en heel veel plezier !! ben benieuwd wat je allemaal gaat tegenkomen;)
    Groetjes aan de rest! en uitkijken he;)
    (K)rachel

  • 08 Januari 2008 - 21:29

    Lotte:

    Dais!!
    Bedoelde je dit mailtje? Die heb ik gehad ja..Erg leuk dat je je reisverhalen online zet,weet ik precies waar je uithangt haha! We moeten nog maar even afspreken en goed bijkletsen voordat je weggaat!!
    Dikke kus lot xx

  • 08 Januari 2008 - 21:32

    Lot:

    Haha, ik heb me aangemeld, dus..telkens als ik je een nieuw bericht plaats kan ik genieten van jouw avontuurlijke verhalen!!
    Kus lot xx

  • 09 Januari 2008 - 14:02

    Jenny:

    Kheb je gevonden!!!
    Makkelijk zo'n site!

  • 09 Januari 2008 - 18:50

    Rosita:

    Gevonden ik vind het best eng wat je allemaal gaat doen maar toch heel leuk ik ga je zeker volgen via deze site enne tot zaterdag

  • 12 Januari 2008 - 09:16

    Cors En Mieke:

    We gaan je volgen! Veel plezier!!!

  • 13 Januari 2008 - 19:47

    Iris:

    Hey lieverd,
    Nog 4 weken!!
    Liefs Iris

  • 18 Januari 2008 - 16:14

    Jody :

    Hallo lieverd,
    Nog even en dan is het zover! Ik ga je super veel succes en plezier wensen, maar weet zeker dat dat gaat lukken! Je gaat de tijd van je leven hebben. Ik wou dat ik met je mee kon. Maar eerst gaan we nog een paar dagen goed feesten!
    Ik ga je missen! Liefs Jo

  • 08 Februari 2008 - 23:45

    Marsja:

    heey meisje!!

    heel veel plezier en wel voorzichtig zijn he !!!
    ben benieuwd
    xx

  • 12 Februari 2008 - 07:51

    Cindy:

    hoi daisy
    je bent ondertussen al weg,en als het goed is nu in bangkok aangekomen.
    ik wens je heel veel plezier op je reis.
    doe voorzichtig en geniet ervan...
    heel veel groetjes
    Cindy,Peter,Charissa en Dyantha

  • 12 Februari 2008 - 13:37

    Rosita:

    Wij hopen dat je een goede reis hebt gehad, we horen van je. Groetjes Jacob en Rosita

  • 12 Februari 2008 - 17:02

    Lotte H:

    Daisy!! Ben zóóó blij! Heb net je vader gesproken en gehoord dat je goed bent aangekomen! Wat fijn om te weten zeg!! Wel raar, want nu ik dit berichtje stuur lig jij al lekker op bed..hoop dat je je jetlag er snel uitslaapt! Ook goed om te weten dat er morgen iemand komt waar je mee reist,ik dacht dat je helemaal alleen ging..Wel fijn, ben je tenminste niet helemaal alleen daar in het Verre Oosten..Dais, we contacten!! Heel veel liefs en een dikke kus xxxxxxx

  • 13 Februari 2008 - 19:03

    Niels:

    Hee Daisy!

    Alles goed met je? Goeie vlucht gehad? Ben helemaal vergeten je veel plezier te wensen voordat je weg ging! Dat kan echt niet! Ik hoop dat je een te gekke tijd hebt en ik hou je site in de gaten! Misschien tot over een paar maanden... we houden zeker contact!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zevenbergen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2008

BUSSEN ?????

19 Juni 2008

Vakantie gehouden!

30 Mei 2008

De Jungle

10 Mei 2008

Bizarre wending,extreme veranderingen

25 April 2008

WARNING!!! hahaha
Daisy

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 20690

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 28 Juni 2017

Sri Lanka

30 September 2014 - 15 November 2014

Afrika

11 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

India 2010

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: