Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Daisy - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Daisy - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daisy

15 Februari 2008 | Thailand, Bangkok

Here we are!!!
Ik had al een heel verhaal in mijn hoofd wat ik op me site wilde gaan zetten maar na al die mailtjes en reacties ben ik een beetje overdonderd, om te beginnen echt geweldig leuk al die reacties echt super dank jullie wel!!!
Ik zal bij het begin beginnen....

11 februari met 7 man hebben ze me naar schiphol gebracht,dit was onwijs leuk!!! ben zonder vertraging het vliegtuig ingegaan en de vlucht was goed gegaan, heb verschillende mensen leren kennen en ben met een amsterdams stel door de douane gegaan en heb samen met een ander meisje een taxi gepakt naar koh san road!!!
Hier aangekomen was het onwijs warm en moesten we nog zoeken naar een accomodatie,pfff viel echt niet mee als je zo snachts om 4 uur aankomt nederlandse tijd en het hier een uurtje of 10 is en de dag nog moet beginnen.Maar om niet al te lang verhaal te maken we hebben een prima hotelletje buiten koh san road waar ik nu al voor de 4de dag verblijf...
De dag dat ik aankwam was wel moeilijk, maar na een nacht slapen ben ik de volgende dag op pad gegaan, susan die een dag later kwam was in de middag aangekomen en we zijn meteen met de tuk tuk door bangkok heen gecrost voor 20b echt 40 cent we moesten daarvoor wel naar 2 tourist informations en een juwelier gaan en het liefst ook nog iets kopen maar ja zo achterlijk waren we ook weer niet, daartussen door hebben we verschillende mooie buddhas gezien en tempels waar die ons na toe bracht en zijn we savonds na china town gegaan, echt bizar!!! we hebben aan de weg tussen alleen maar chinezen en de uitlaatgassen zitten eten...echt hilarisch!!!

De dag daarna hebben we veel gelopen en met de tuk tuk rond gecrost en zijn we met een klein bootje over het water door bangkok heen gegaan, was geweldig dit had ik overigens al eens gedaan maar zo kun je op zijn snelst door bangkok heen en het kost niks.
Daarna zijn we gaan lopen en zijn we wat gaan drinken in een groot shopping mall en hebben we in het park gechillt met heerlijke zeg maar loempias en snacks...
Zitten we rustig bij het meertje kom er opeens een kop boven water en komt die in onze richting,wat het nu precies was weet ik niet maar het zwemt heeft poten en loopt ook over land een leguaan of zo????
Toen moesten we van de andere kant van bangkok maar eens terug want we hadden al een hele reis gemaakt boot in boot uit, lopen en nog eens lopen.Toen zijn we naar een subway gegaan en hebben we daar een metro genomen, een stuk gelopen en met de tuk tuk weer terug gegaan naar het hotel.
Ik heb echt 2 dagen heel veel gezien, en heel veel gelopen, je maakt zoveel mee dat dit niet allemaal te beschrijven valt.
wil jullie ook even laten weten dat ik aan de diaree ben en dat ik heel voorzichtig ben en zo een zakje O.R.S inneem hahahaha ...jullie mogen ook de minder leuke dingen weten hoor hihihi!!!

Ja en dan komt de klapper........MORGEN gaan we naar cambodiaaaaa!!!! heb er heeel veel zin in, koh san road heb ik wel gezien, dit is een hele drukke straat en bomvol met toeristen en niet wat ik echt wil zien,Ohhh ben trouwens gisteren ook na het prince Palace hotel geweest waar ik 5 jr geleden zat...dit was heel raar om daar te zijn, we zijn naar de 22 ste etage geweest waar ik toen zat en wat mooie fotos genomen, helaas heb ik me kabeltje van me camera niet bij me maar hoop de volgende keer fotos erop te kunnen zetten.
Sooo een heel verhaal, ik denk dat ik het hier bij laat en dat het tijd wordt om lekker het zwembad in te duiken, oh ja ben ook nog eens ongesteld dus dat jullie dat ook even weten hahaha!!!Neeee waarschijnlijk wordt het toch op mijn rug liggen en lekker even lezen en carnavalsmuziek luisteren..

Mensen ik zou zeggen tot in cambodia!!!

Heel veel liefs en dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes, echt tof!!!!

Kus Daisy


  • 15 Februari 2008 - 07:48

    Bren:

    Daissss!!

    Echt heeel leuk je verhaal!
    Ik lig gewoon in een deuk he, ik zie je het namelijk ook al helemaal vertellen met je diarree en je carnavalsmuziek hahaha :)

    Hopelijk gaat dat snel over!

    Maar wat heb je al veeel meegemaakt joh in die korte tijd..echt top!

    Heeel veel plezier in Cambodia en ik hou je site in de gaten..

    Dikke Kus Bren

  • 15 Februari 2008 - 08:58

    Esther:

    Hey Dais, goed om te lezen dat je heel bent aangekomen! :D Ik wensje verder heel veel plezier, geniet ervan...
    X

  • 15 Februari 2008 - 09:04

    Jody :

    Schat, super om te lezen dat het je goed gaat! Echt leuk om te lezen die dingen, heb ik ook allemaal gedaan! Nu op naar Cambodia, spannend! Echt super voor je, maar houd voortaan die vieze verhalen voor je! Ik ga je nu proberen te bellen.
    Love you

  • 15 Februari 2008 - 11:33

    Lot:

    Dais,
    Vind het erg leuk je verhalen te lezen, zat vanmorgen nog aan je te denken dus je verrast me! Hoop dat die vervelende diaree en ongesteldheid snel over is!
    Hoop dat er voor jou nog meer van deze mooie dagen komen!! Héél veel plezier in Cambodia en ik mail je wel ff privé oké!
    Pas goed op jezelf!!
    Dikke kussen -xxx-

  • 15 Februari 2008 - 12:50

    Pa:

    fijn dat je het goed naar je zin heb
    alleen jammer dat je aan de diarree bent pas goed op je zelf.
    veel plezier in cambodia en ik bel je wel
    kijk ook even op je mail
    gr ook aan je reisgenote

  • 15 Februari 2008 - 14:06

    Iris:

    Hey dais, fijn dat je het naar je zin hebt!je hebt echt al veel gedaan joh!!ga je morgenochtend bellen, wel opnemen he!
    liefs Iris

  • 15 Februari 2008 - 17:57

    Miranda En Opa:

    Hallo Daisy,
    Fijn om van je te horen. Het zal is niet zo zijn dat je iets mankeert. Ik zie je al puffen in het tuk tuk mobiel. Was het hoofd in het water geen meerman geweest??
    Het is wel heel leuk om zo je verhaal te lezen zo heb je een compleet reisverhaal aan het eind. Opa zit nu iedere dag met zijn neus achter de computer, en was blij iets van je te horen. We houden je in de gaten.
    Heel veel liefs opa, Miranda, Marco.

  • 15 Februari 2008 - 19:46

    Bart, Maud & Kids:

    Heej Meissie.

    We hoorde van Tiny dat je vertrokken was en dat je goed bent aangekomen. Helemaal gaaf wat je aan het doen bent...Geniet ervan en ik zal met regelmaat een kijkje nemen op je site.

    Groetjes uit het koude kikkerlandje

  • 16 Februari 2008 - 12:25

    Joke En Wim:

    Hallo,

    Leuk dat je goed gezelschap hebt. Doe de Cambodjanen de groeten van ons. Veel plezier en over een paar maanden zien wij de foto's wel

    Groet

    Joke en Wim

  • 16 Februari 2008 - 14:44

    Roos:

    Jij maakt echt wat mee!! Super fijn dat het goed gaat en dat je geniet. Kijk je uit met je diaree. Leuk om zo te lezen wat je meemaakt, groetjes Rosita

  • 16 Februari 2008 - 15:56

    Omegerrit,tantetini:

    zo te lezen heb je het goed naar je zin.geniet maar lekker, voor dat je het weet is het weer voorbij.groetjes en nog veel plezier.

  • 17 Februari 2008 - 12:09

    Trudy:

    Heeeej!!
    Wat een gaaf verhaal. Vond ej China Town niet enorm smerig? Wij hebben daar echt kokhalzend rondgelopen, bleuh..
    Geniet ze lekker en kijk alweer uit naar je volgende verhaal!
    Geniet ze!

    x van Trudy

  • 17 Februari 2008 - 18:33

    Johan:

    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Daisy alles goed en is het leuk daar???? en al leuke dingen gedaan gr.johan

  • 17 Februari 2008 - 18:58

    Fokko:

    heeeuj., zo te lezen heb je een leuke reis gehad. veel plezier verder in thailand en een goede reis naar cambodia
    gr. Fokko

  • 18 Februari 2008 - 14:06

    Ria:

    Heeeeeeeeeee dees wat een leuk verhaal hebje ervan gemaakt lach me rot hier in ons koude kikkerland en ben jaloers op dat lekkere weer,maar weer niet jaloers dat je diarree hebt en o ngesteld bent hahahah.....ik heb je eindelijk gevonden want ik had al een bericht gestuurd maar naar een andere daisy hahahah die zal wel denken wie is dat nou weer...........nou veel plezier en geniet ervan.en ik blijf je volgen hoor

    houdoeeeeee heeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj Ria

  • 18 Februari 2008 - 17:56

    Jenny:

    Heey Daisy,
    Leuk zo, je eigen site...
    Geniet lekker van alles daar...
    Ik zal je volgen...
    Groetjes, Jenny

  • 19 Februari 2008 - 10:34

    Nancy:

    Heej Daisy,

    Nu kan het avontuur beginnen dan he, met diarree, dat wel, maar toch... het kan beginnen. Ik weet zeker dat Cambodja een nog betere ervaring zal gaan worden. Superveel plezier daar!

    Groetjes xxx Nancy

    PS Hier is het mistig, je mist er niks aan! (Behalve lekkere NL frietjes, kroketjes etc. over een paar maanden zal je ernaar verlangen ;))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2008

BUSSEN ?????

19 Juni 2008

Vakantie gehouden!

30 Mei 2008

De Jungle

10 Mei 2008

Bizarre wending,extreme veranderingen

25 April 2008

WARNING!!! hahaha
Daisy

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 20680

Voorgaande reizen:

01 Mei 2017 - 28 Juni 2017

Sri Lanka

30 September 2014 - 15 November 2014

Afrika

11 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

India 2010

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: